Mondial Assistance HírAngyal

Kedves Ügyfelünk, Kedves Partnerünk!

Köszöntöm Önöket a Mondial Assistance HírAngyal című e-hírlevelének első megjelenése alkalmából! Ezentúl havonta szeretnénk Önöket tájékoztatni a Mondial Assistance termékeiről, szolgáltatásairól, utazásokról.  A HírAngyal és Mondial Assistance Magyarország Facebook oldalunk egyidejű indításával célunk, hogy 2011-ben Önöket, partnereinket és ügyfeleinket még jobban kiszolgáljuk.

A HírAngyal egyaránt szól üzleti partnereinknek és végügyfeleinknek, akik a honlapunkon vásárolnak utasbiztosítást és ott iratkoztak fel a hírlevelünkre, de szeretnénk megszólítani olyan érdeklődőket is, akik még nem ügyfeleink, mégis szeretnének a Mondial Assistance újdonságairól értesülni.

Minőségi mutatóink ellenőrzésére tavaly első ízben indítottunk el egy B2B elégedettségi felmérést 130 partner  (utazási iroda és bróker) résztvételével. A kérdőív egyik kérdése az volt, hogy partnereink milyen csatornákon keresztül szeretnének a Mondial Assistance újdonságairól értesülni.  A válaszolók több mint húsz százaléka a hírlevelet választotta.

És ez volt a HírAngyal indító szikrája. Tavaly december közepén indult el új honlapunk, a legmodernebb foglalási motorral. Úgy gondoltuk, hogy miért is nem mondjuk már el ezeket az újdonságokat az üzleti partnereinken túl a végügyfeleinknek is? Hisz nekik is ugyanúgy vannak gyakorlati kérdéseik, amiket az ügyfélszolgálatunknak feltehetnek és lehet , hogy ezeknek a kérdéseknek akár elébe is mehetünk például egy “Hogyan segíthetünk?” hírlevél rovattal.

Prioritássá vált számunkra az aktív kommunikáció, ezen belül a társadalmi média csatornái is. A jelen életnek ez most már annyira szoros velejárója, hogy szeretnénk jobban nyitni és a biztosító társaságok közt ebben élenjárni.  Célunk egy többfrontos kommunikációs stratégiával megszólítani a partnereinket és végügyfeleinket, hogy ezáltal az ismeretségünket is mélyítsük.

A Mondial Assistance egy fiatal márka Magyarországon, négy éve hogy nyitottuk az irodánkat és mindössze három éve értékesítünk. Szeretnénk, hogy rólunk is többet tudjanak, hogy kicsit úgymond belénk is láthassanak, hogy milyenek vagyunk, hogyan működünk. Tippjeinkkel, utazóknak szóló hasznos tanácsainkkal, és nemcsak biztosítási témákban szeretnénk emberközelségbe hozni a biztosítói szakmát. 2011-ben szeretnénk Önöket még jobban kiszolgálni, piaci pozícióinkat és részesedésünket ily módon is még tovább növelni.

S végül, de nem utolsósorban felhívnám figyelmüket a vállalati felelősségvállalás keretében végzett támogató tevékenységeinkre is. 2010-ben támogattuk a DEKOM-ot (Debreceni Különleges Orvos – és Mentőcsoportot) a Haiti katasztrófa helyszínére való utazása alatt, segítettük a Vörösiszap katasztrófa károsultjait, szponzoráltuk  a MALÉV Mikulást (óvodások és sérült gyermekek ajándékozása), s hozzájárultunk a Magyar-Afrikai Egyesület önkéntes orvosainak – Madagaszkári missziójához (rászorulók gyógyítása) is.

Egy hónap múlva ismét találkozunk!

Üdvözlettel,

Nógrádi Margaréta

Office Manager

Sales&Marketing Manager, Mondial Assistance Magyarország

Mi jár a fejedben?

homework help high school chemistry professonal essay writers professonal essay writers college essay proofreading service essay for $ write an analysis essay