Figyelem! Aesthetica!

2010.12.10-én megkerestem interneten az Aesthetica Orvosi Központot (http://aesthetica.hu/ ) vér-vizelet labor ügyben. Dávid és Krisztián fiaim laborvizsgálatát szerettem volna bejelenteni, állandóan szédelegnek, édesanyám mindig azzal ijesztget, hogy vérszegények.

Kitöltöttem az internetes formanyomtatványukat, telefonszámmal, e-mail címmel.

2010.12.13-án visszahívtak a saját mobilomon, nagyon kedves hangú hölgy adott nekünk időpontot 2010.12.17-re.

2010.12.17-én reggel 7.30-kor megjelentünk a rendelőben. Szép, tiszta, hatalmas, luxusrendelő volt. Óriásplakátokról gyönyörű nők mosolyogtak ránk, a monitorokon sikersztorikat vetítettek, „előtte meg utána”. Profi szórólapok mindenütt, tele elégedett ügyfelek nyilatkozatával.

Ennek ellenére, egy álmos recepciós hölgy fogadott, nehezen kibökte, hogy várjunk, mindjárt jön a laboros hölgy.

Helyet foglaltunk, vártunk. Vártunk. Vártunk…

Megérkezett a laboros hölgy, kedvesen megkérdeztem mit takar a vizsgálat, valamit hebegett-habogott. Gondoltam nem érti a kérdést – tudom, a magyar nyelvismeretem nincs egy komoly nyelvművelői szinten -, ezért megkérdeztem egyszerű szavakkal, hogy a vizelet-labor is benne van-e az árban, mire azt válaszolta, hogy nincs.

Ameddig azon törtem a fejem, hogy emlékeim szerint az internetes tájékoztatójukban igenis benne volt a meghirdetett csomagban a vizelet-labor, a fiúk már vitték is az üvegecskét vizeletmintához a mellékhelységbe!

Fizettem kétszer 4900 forintot, azt mondták két munkanap múlva küldik az eredményeket e-mailben.

Leellenőriztem a recepciós hölggyel, hogy a mobilszámom és az e-mailem is a rendszerükben van-e. Én is kikértem az eredményeket a saját e-mail címemre.

2010.12.20-án 9:27-kor Krisztián sms-ben jelezte, hogy a suliban felhívták az Aestheticából, és megkérdezték tőle, hogy mikor tudnak ismét befáradni laborvizsgálatra, mert nem sikerültek az eredmények!? („Most hívott a vérvételes csaj. Hibás az eredmény holnap ellkell mennünk ujra. Kell új időpont!”)

Azonnal felhívtam őket, de nem emelték a telefont.

2010.12.21-én, a családi ebédet fogyasztva, megcsörrent Krisztián telefonja, megint az Aestheticából hívták, és kérdezték tőle mikor tudnak befáradni az új laborvizsgálatra. Mondtam neki, hogy mondja azt, hogy nem tudunk ezen a héten befáradni, és nem is fogunk soha befáradni! Szerintem ezt meghallották a telefonvonalban.

2010.12.21-én, érdekes módon, megérkeztek az eredmények, Krisztián megkapta sajátját e-mailben, Dávid megkapta sajátját e-mailben, én nem kaptam meg egyiket sem!

Azonnal hívtam őket, nem emelték. Az a telefonszám (+36209647193) amelyiken először jelentkeztem, és melyről vissza is hívtak, a következő napon ki volt kapcsolva…

2010.12.23-án elvittem a fiúkat a saját háziorvosomhoz laborvizsgálatra.

Az orvosnőnek kinyomtattam és elvittem a két Aesthetica laboreredményt, megnézte, azt mondta átlagos, szokásos értékek.

Vért vettek és vizeletmintát a fiúktól.

2010.12.27-én megérkeztek a háziorvosom eredményei, nem egyeztek az Aesthetica eredményekkel, de azt mondta az orvosnőm, hogy felejtsem el a panaszemelést, mert a laboreredmények akár minden nap változhatnak, nem bizonyítható, hogy hamisak.

Ezek után sikerült kétszer beszélnem az Aestheticával telefonon, mindkétszer megígértek visszajelzést, magyarázatot az esetre, de természetesen nem hívtak vissza.

A telefonhívásokat, e-maileket, Krisztián sms-ét tudom bizonyítani.

Nem a kidobott pénz és idő bosszant, hanem az, hogy a kiskorú gyerekeimet feleslegesen kínozták (Dávidot kétszer szúrta az ügyes kezű laboros) és zaklatták telefonon, és legfőképp az, hogy hülyének nézik az embert.

Remélem nagyon sok elégedett ügyfelük akad, mert ilyen válságos időkben például az én szolgáltató cégeim nem engedhetik meg maguknak az ilyen ügyfélkezelést…

Bosnyák Áron

Hozzászólások

  1. XY says:

    Én is jártam már náluk, a véleményem megegyezik veled Áron! Csak negatív, semmi pozitív. Darab-darab, aztán menjen mindenki, amerre lát, a pénzt meg jól beszedik, hogy legyen miből kinyomni azokat a drága reklámokat!!!!!!!!
    (név és cím a szerkesztőségben)

  2. Bosnyák Áron says:

    Általános jelenség csóró országban, hogy a szolgáltatók addig mosolyognak ameddig a pénzed nem kerül a kezükbe, utána már magasról tojnak rád.
    Illetve, a luxus marketing mögött nincs minőségi szolgáltatás.

  3. XY says:

    Először is leszögezném, hogy én nem az a típusú ember vagyok, aki attól lesz boldog, hogy másokat bemószerolhat, csupán ezek olyan aprócska tények, amelyeket közölni kell, mert sajnos ezek a dolgok nagyon jellemzőek manapság az országunkon belül.
    Amikor én az Aestheticat felkerestem-természetesen én is a reklám alapján figyeltem fel rájuk-abból a célból tettem, hogy dietetikust ajánljanak a számomra. Felhívtam , készségesen megbeszéltünk időpontot, amelyre el is mentem. Én azt gondoltam- mivel megbeszéltük telefonon, mit szeretnék-, hogy valójában már a dietetikus orvossal, esetleg valaki hozzá értő személlyel fogok találkozni.Hát ez nem így volt. Beszélgettem egy külön szobában egy tanácsadó hölggyel, aki elmondta, hogy ezt nem itt fogom megkapni, hanem el kell mennem a II. kerületbe, egy másik rendelőbe, ahol majd találkozni fogok azzal a személlyel, akire nekem speciel szükségem van. A tanácsadó hölgy mindenképpen le akart erről engem beszélni, hiszen én ilyen meg olyan csinos vagyok és szerinte én gondoljam ezt át alaposan, mert van nekik egy hiper szuper gépük, ami majd mindent leéget rólam ( közel 180 ezer forint egy bérlet ára). Hozzáteszem, minimum 13 kg súlyfeleslegem volt akkor. Én mindenképpen ragaszkodtam az eredeti elképzelésemhez, így megbeszélte a kellő időpontot, vérvételt egy másik helyen, ami szintén magánrendelő volt. Mielőtt elbúcsúztunk, azért megkérdezte tőlem ,hogy a plasztika nem érdekel e engem esetleg. Nem palástoltam titkomat, mint minden nő én is vágyom szép mellekre, főleg két gyermek után és túl a 30-on, így beszélgettünk róla nagyon röviden. Számomra eltántorító dolog volt, amikor megmutatott a számítógépen egy hölgyet arccal együtt, a rosszabbik és a már elkészült melleivel. Abban a pillanatban azt gondoltam, hogy mindjárt kiszaladok onnan, mert belegondoltam abba, hogyha az én arcom lett volna ott mindenestől és fűnek-fának mutogatják a fotómat…..! Próbáltam nem forszírozni tovább a témát, illedelmesen elköszöntem, rendeztem az anyagiakat és hazamentem. Néhány nap múlva elmentem vérvételre, majd találkoztam a dietetikus doktornővel. Mit mondjak? Azt hittem, most megoldódik minden problémám, ha ilyet szeretnék, pláne jó pénzért. Azt hittem, elmondja, mit mivel, hogyan, mikor igen és mikor nem ehetek meg, illetve annyi mennyiségű diétás receptet kapok, amivel megoldódik minden diétás időszakom. Ezzel szemben közel 100 ezer forintért kaptam egy valag vitamint, étrendkiegészítőt, étvágy csökkentő és zsírégető tablettát egy már általam ismert cégtől, illetve kaptam egy weboldal címet, ahol ki tudom számolni, hogy naponta a súlyomhoz képest hány gramm szénhidrátot, fehérjét és zsírt vihetek be a szervezetembe, ismétlem, közel 100 ezerért!!! Próbáltam hinni a dologban, bár már akkor tudtam, hogy ez nagyon nem az, amire vágytam. Hazamentem, természetesen hozzá is kezdtem másnap. Egy és fél hónapig bírtam, szó szerint koplaltam, tornáztam és 1.5 kg-ot fogytam, a többiről már nem is beszélve. Mivel szinte semmilyen gyümölcsöt, rostot nem ehettem meg, vagy nagyon minimálisat, ezért arról már ne is beszéljünk, hogy ez a “rengeteg” étel hogy jutott ki. Mint a nyuszi, annál is gurulósabb volt….
    Mi a tanulság ebből? Talán az, hogy próbáljuk meg kikerülni ezt a kemény és határozott marketing politikát, ne engedjünk a fülünknek sokmindent meghallani mindenáron és próbáljunk meg ajánlás alapján megszerezni ilyen információkat.

  4. orsi says:

    Szeretnem veletek megosztani, ami ma velem tortent az Aestheticaban….de ahogy elnezem itt a hozzaszolasokat, nem vagyok egyedul a problemammal.

    Bejelentkeztem telefonon termeszetesen reklam alapjan egy endokrinologiai konzultaciora.
    Az internetes oldalon, amin talaltam oket, az ar 3000.-. Ez nem az o hivatalos oldaluk volt, es sajnos mar azt sem emlekszem, hogy keveredtem arra az oldalra…lenyeg, hogy bejelentkeztem a konzultaciora, majd a telefonban a holgy mondta nekem, hogy akkor a konzultacio dija 9000.-….!!?? Erre en visszakerdeztem, mert ugyebar az interneten nem errol volt szo! Erre a holgy: “Jaj, persze, tenyleg, az 3000.-!” -> jol kezdodik, gondoltam magamban.
    A konzultaciora ma kerult sor, a pultban ulo csinos holgyek (de legfokepp az ,akivel en kommunikaltam, flegmabb mar nem is lehetett volna).

    Megtortent a konzultacio, majd megyek a pulthoz fizetni, szinten az elobb emlitett kedves holgyhoz kerultem, aki kozolte velem, hogy 9000.- Ft lesz.
    Hat mondanom sem kell, hogy tagra nyiltak a szemeim, es mondtam a holgynek, hogy a telefonban 3000.- Ft-ot mondott a holgy, az internetes hivatkozasom alapjan.
    Erre meg neki allt feljebb. hogy az nem letezik, hogy az 3000.-, es en honnan vettem ezt?!?!
    Addig eroskodtem, hogy ezt nem en talaltam ki, hogy a mellette ulo masik holgy odaszolt, hogy “Te lehet, hogy az is benne van az akcioban, nem?!!” Ekkor mar kedvem lett volna az illetekes fonokukkel beszelni, mert a stilus minosithetetlen volt, amit a velem szemben ulo holgy tanusitott.
    Ezek utan lazasan elkezdtek telefonalgatni, mert senki nem tudta, hogy valojaban mi a helyzet….majd a kedves holgyemeny “poenosan”megjegyezte, hogy nem 9000, nem 3000, vegyuk a kozeperteket, es maradunk a 6000.-Ft-ban!!!!????!!!!!

    Erre olyan ideges lettem, hogy szo nelkul kifizettem es fakepnel hagytam oket, amit mar igy utolag nagyon megbantam sajnos, de meg azt hiszem egy panaszlevellel elni fogok felejuk ezugyben, bar ha ilyen az egesz ceg mentalitasa, akkor kotve hiszem, hogy lesz foganatja.

    Sajnos ezek szerint aki oket valasztja, altalaban megtapasztalja ezt a “nagyfoku kedvesseget”

    Ezert nem elek itthon…mert ha vki kulfoldon egy ilyen szintu helyre elmegy, akkor ott ugy korberajongjak, hogy az ember akar a duplajat is szivesen kifizeti ennek a penznek. Van Magyarorszagnak mit tanulnia!

  5. Bosnyák Áron says:

    Kedves orsi!

    Szomorúan olvasom sorait.
    Magyarországnak kell még száz év, hogy utolérje a nyugati országokat.
    Mentalitásban, mindenek előtt.
    Ameddig a fiatalok ezt a mentalitást öröklik, addig nem lesz itt jobb.

    Üdvözlettel:
    Bosnyák Áron

  6. Lea says:

    Jelen fórum és a hozzászólások 2011-ben íródtak.
    Jelenleg 2014-et írunk, de a helyzet változatlan.
    Bejelentkeztem egy szűrővizsgálatra, amely laborból és több szűrővizsgálatból (4 db: bel-, bőr, nőgyógyászati és hasi ultrahang) áll.
    A laborig semmi probléma nem volt. Hozzáteszem ekkor kellett kifieztni a teljes szűrőcsomag árát, amelyről – mivel nem működött a rendszer – számlát nem kaptam, csak az előleg befizetéséről egy elismervényt.
    A labor vizsgálatok eredményét korrektül megkaptam még azon a napon, amikor a vizsgálat történt.
    … és ezek után jött a huzavona….
    Az egy hónappal korábban megbeszélt időpontotk, amely először 2 időponttal indult először három, majd majdnem négy lett…. Azaz minden vizsgálatra külön-külön kellett volna befáradnom. Pedig szerintem alap lenne egy ilyen szűrő csomagot áruló SZOLGÁLTATÓ cégnél, hogy bizonyos szempontokat figyelembe vegyen.
    Mivel az adott hónapra már megfelelő időpont nem volt és nem találtam “méltányosnak”, hogy egy szűrőcsomagot így szétbontsanak visszamondtam valamennyi időpontomat és kértem, a következő hónapra 2 időpontot.
    Nos, először 15-én nyílik meg a következő havi napló, majd 15-én legkésőbb 20-án. 20-án pedig a napokban….. de majd hívni fognak….
    Nos ekkor lett elegem az egészből és kértem, hogy hagy beszéljek valaki mással a recepciós hölgyeményen kívül…. Nem azt nem lehet. Kértem a főnökét, de azt sem tudja adni… Viszont a panaszomat rögzíti és majd kivizsgálják (ó honnan tudjam, hogy egyáltalán rögzítik-e…. mondani sok mindent lehet).
    Ezek után mondtam, hogy akkor személyesen bemegyek, mert nem hiszem el, hogy nem lehet időpontot egyezteni… máshol több hónapra előre rögzítik az időpontokat….

    … mert miért is fizetnek azok, akik magán egészségügyi szolgáltatást választanak az ingyenes állami helyett????
    Hogy elkerüljék a tömeget, a több hónapos várakozást, az orvosok és az egyéb kiszolgáló személyzet részéről pedig megfelelő ügykezelést és tájékoztatást várnának el….

    … és már kezdem feladni, mert az utóbbi időben több magán fogorvosnál megfordultam, ahol szintén sok minden tapasztaltam és sajnos nem jókat.
    Kérdem, ki vizsgálja ezeket a szolgáltatókat. Hol lehet egyáltalán panaszt tenni???
    Sok orvos (mert neki orvosi diplomája van) már olyan fensőbbséggel beszél és olyan támadhatlannak érzi magát…
    … egyszerűen már rosszul vagyok, ha fogorvoshoz kell mennem… és nem azért mert félek a fogorvosi kezeléstől, hanem az emberi tényezőtől….
    És most csak azért hoztam fel a fogorvosi kezelést, mert 10 év után először szerettem volna igénybe venni orovosi szűrést és még csak nem is állami intézményben….

    Mit tapasztalok??? Egyik sem jobb a másiknál…
    Milyen világban élünk, ahol már a fizetett szolgáltatás is ilyen színvonalú????
    Mikor lesz már változás???
    Vagy tényleg külföldre kell menni, hogy akár az állami egészségügyben, akár egy magán szolgáltató cégnél normálisan kezeljék az embert???

    D. Lea

Mi jár a fejedben?

help me writing my assignment writing essays help world history homework help college homework writing custom writing sites